PROJETOS EM DESTAQUE
PROJETOS EM CURSO
KidLe
Developing an intercultural game as a pedagogic tool for the inclusion of pupils with migrant bacKground in new Learning environments
EU - Erasmus + Programme
Ref:
2023-1-PT01-KA220-SCH-000154686
Tipo de projeto:
Europeu/Internacional
Papel no projeto:
Proponente
IR (CIS-Iscte):
Cecília Aguiar
Grupo de investigação:
Data início:
1/12/2023
Data fim:
30/11/2025
CED
CAREsolar
An updated framework on community acceptance of renewable energy infrastructures – Practical guidelines for solar plants as a case study
FSM - Swiss Research Foundation for Electricity and Mobile Communication
Ref:
B2023-01
Tipo de projeto:
Europeu/Internacional
Papel no projeto:
Proponente
IR (CIS-Iscte):
Susana Batel
Grupo de investigação:
Data início:
1/04/2024
Data fim:
30/11/2025
PsyChange
PROJETOS TERMINADOS
CIRC
Social Images, organizational climate and quality of relationships in Residential Care: The design, implementation and evaluation of an intervention program
FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia
Ref:
PTDC/CED-EDG/30373/2017 - LISBOA-01-0145-FEDER-030373
Nacional
Tipo de projeto:
Parceiro
Papel no projeto:
IR (CIS-Iscte):
Grupo de investigação:
Eunice Magalhães
CED
16/04/2019
Data início:
Data fim:
15/03/2022
Assessoria e Consultoria
Fórum Regional da Qualificação Profissional com o lema principal Valorizar os Açorianos – Horizonte 2030
Secretaria Regional da Juventude, Qualificação Profissional e Emprego da Região Autónoma dos Açores
Ref:
N/A
Privado/Local
Tipo de projeto:
Proponente
Papel no projeto:
IR (CIS-Iscte):
Grupo de investigação:
Francisco Simões
CED
1/06/2021
Data início:
Data fim:
27/02/2022
Concurso Investigador FCT 2015
Understanding others' minds from the voice? The role of mentalizing and sensorimotor systems in vocal emotional processing
FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia
Ref:
IF/00172/2015/CP1288/CT0001
Nacional
Tipo de projeto:
Proponente
Papel no projeto:
IR (CIS-Iscte):
Grupo de investigação:
César Lima
BEC
1/10/2017
Data início:
Data fim:
2/11/2021
MUSE
Music for the development of social skills: The impact of music training on socio-emocional processing
FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia
Ref:
PTDC/PSI-GER/28274/2017 - LISBOA-01-0145-FEDER-028274
Nacional
Tipo de projeto:
Proponente
Papel no projeto:
IR (CIS-Iscte):
Grupo de investigação:
César Lima
BEC
6/03/2019
Data início:
Data fim:
5/03/2022












